Boller gir overskudd

God mandag folkens! Jeg har hatt en utrolig fin helg, jeg spiste SÅ mye godt i går. Vi feiret som sagt både morsdag og min bursdag som var på onsdag. Jeg spiste tre fastelavensboller og to posjoner med brownies og is haha nammm. Og jeg vil tro det er på grunn av at jeg koset meg så gæææli i går, at jeg hadde masse overskudd på treninga i morrest. Jeg poppet en Nocco og holdt på med mitt i to timer. Hovedsakelig bein, med øvelser som frivending, frontbøy, oppsteg, legextension, ettbeins-strakmark og tåhev. 

Jeg liker egentlig mandager skikkelig godt. En freshhh start. Jeg har ikke noe annet enn trening på planen disse dagene og i mellom øktene så slapper jeg bare av. Etter dagens økt dro jeg hjem og lagde en skikkelig lunsj og så gårsdagens episode av Broen. Det er et av ukas absolutt høydepunkter. 

Til frokost spiste jeg tre lomper (glutenfri mini tacolefser fra Old el paso) med skinke og ost. Prøver noe annet enn havregrøt for en gangs skyld. Jeg har erfart at jeg blir sulten i løpet av styrkeøktene hvis jeg ikke spiser nok til frokost, men dette funket faktisk. 

Til lunsj ble det omelett av to egg og det jeg fant av grønnsaker + et knekkebrød med kaviar og ost + en grønnsakssmoothie. 

Her er noen av gavene jeg fikk i går ♥ En hangups-rack eller hva jeg skal kalle det, fra Adidas. Den skal få henge en eller annen plass i huset. Og grønne velourshoes fra min syster. 

Ha en fin dag dere! 

5 kommentarer
    1. Digger at du nevner at du spiste myyye, føler meg ikke alene om å av og til spise meg staaaaappings :-DD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg