Min 21-årsdag

Hei dere!

I går hadde jeg bursdag og ble 21 år gammel, wihu! Dagen ble helt perfekt takket være alle rundt meg. Jeg tenker ikke på bursdag som sånn veldig spesiell dag lenger egentlig, det var mer da jeg var mindre, men på en annen side så er det jo bare å gjøre noe litt annerledes enn man ville gjort på en helt vanlig dag, så blir den litt spesiell. 

Dagen startet tidlig med kake på senga av mamma, pappa, Pernille og Mia. Kjempekooos. Jeg fikk ikke sove etter det så jeg sto opp og dro på 3T halv åtte, med Hanna, Johanna og Maja. Etter morgentreninga dro jeg hjem og lagde meg bursdagspancakes♥♥♥ gotta treat yo’self right. De ble helt crazy. Lagde helt vanlige bananpannekaker med layers av ProPud mellom og friske jordbær rundt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter det dro jeg på skolen og hang med mine studievenninner, YES jeg har fått meg venner haha♥ Så var det rett på håndballtrening med byåsenjentene, som var så søte og hadde hengt opp ballonger og kjøpt (glutenfrie)franske makroner, aw jeg blir helt rørt. Etter treninga dro jeg på Super Hero Burger med gjengen min, vi var vel en 13 stykk på langbord på burgersjappa som ikke er vant til å ha så mange gjester på en onsdag. Helt til slutt på bursdagen min dro vi på kino heile gjengen, kjøpte oss godis og så I,Tonya. 

Alt i alt en FANTASTISK fin bursdag med fantastisk fine folk. Jeg er heldig som har så mange herrrrlige mennesker rundt meg!

Så dette var en oppsummering av min 21-årsdag. Skulle kanskje tro jeg ble femten med tanke på burger og kino haha, ble ikke noe Kardashian-edition med weekend i Vegas, men jeg ville ikke hatt den noe annerledes. Takk for alle gratulasjoner♥

2 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen som var! Jeg bare lurer på hva du synes om filmen? Pm den er verdt å se, har hatt lyst til å se den på kino selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg