Nye chilleklær til helga

//inneholder annonselenker

God fredag dere! Klokka nærmer seg fire, som vil si at for de fleste er arbeidsdagen over og det går mot helg. Mens andre kanskje må vente litt lenger. Jeg har håndballtrening klokka fire, men når den er ferdig daa er det helg. Jeg har frihelg, som vil si at jeg ikke har noen håndballkamper, derfor utnytter jeg det på best mulig måte og drar til Åre med Sanne og Marty. Vi kjører rett etter treninga mi så vi får fredagskosen i favorittbyen, iiiishk jeg gleder meg. 

Jeg går også denne helga i møte med nye koseklær, som passer perf til en hyttetur. Ny favorittjoggebukse i klesskapet, og det er ikke noe jeg kødder med altså. Når jeg sier jeg har en ny favorittjoggebukse så mener jeg det. Det verste jeg vet er joggebukser som ikke funker, enten de er for lave i livet, for korte i beina eller ja det er mye som kan være galt. Men denne fra Casall er dritdiggg. Jeg har den i medium, dere finner den HER.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvit t-skjorte HER 

Blå t-skjorte HER 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en nydelig fredag videre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg