En bra start på uka

//inneholder annonselenker

God mandag mine venner! En utrolig bra start på uka ble det å våkne etter å ha spilt uavgjort mot en ubeseiret tabelleder, Skrim Kongsberg, i går. Vi tapte vel 21-29 sist gang, denne gangen ble det 32-32. Hittil er vi de eneste som har tatt poeng mot laget som rykker opp til eliteserien neste sesong. Det er credzz til oss, synes jeg, selv om vi ikke vant. 

Jeg våknet halv ti i dag og ble hentet av Anna klokka ti, så kjørte vi til 3T-Rosten for å trene. Vi løp en ny intervalltype og trente eksplosiv styrke etterpå (eller jeg gjorde det), Anna trente mer tung. Vil dere høre intervallene vi tok kanskje? 

Vi varmet opp i ti minutter med rask gange og jogg på mølla. Så kjørte vi 15/15 x 12 (6 minutter), 2 minutter pause, 30/15 x 8 (6 minutter), 2 minutter pause, 45/15 x 6 (6 minutter), 2 minutter pause, 1min/30 x 4 (6 minutter). DONE. Så det er på en måte 4 x 6minuttere, bare at 6minutterne ikke er så ille fordi det skjer litt forskjellig i dem. Jeg hadde 2% stigning på alle, startet med 18 og 19 i hastighet på den første intervallen (15/15), gikk ned på 16 og 17 på den andre (30/15), og ned på 15 i hastighet på den nest siste og siste (45/15 og 1min/30). Beina ble bare tyngre og tyngre for hver intervall haha. Men artig med en forandring og å ikke løpe de samme intervallene hver gang. 

Toppen fra Reebok finner dere HER. Jeg har den i str M. 

Og tights fra Reebok HER. Den har jeg i XS, passer perf. Litt herk å få den over stumpen første gangen, men den sitter som støpt når du først får den på haha, veldig stretchy med andre ord. 

Ha en fin mandag! Ukens spørsmål kommer straks, hvis det er noe dere lurer på er det bare å spørre 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg