Ukens spørsmål

Hvor lange pleier øktene dine å vare?

Egentrening med styrke varer opp i mot to timer. De tunge øktene tar gjerne litt lengre tid enn de eksplosive, som er med lettere vekter. Pausene er noe av det som gjør at det tar så lang tid. Når man skal løfte tungt eller eksplosivt er det viktig med gode pauser mellom øvelsene for å yte max. 

Kan du vise noen eksempler på styrkeøkter dine?

Her har du et eksempel på en styrkeøkt på bein


Hvor lenge varer basisøktene?

De varer mellom 1,5 til to timer. 

Hvordan er det å kombinere jobb på nattklubb og som satsende håndballspiller?

Det er ikke optimalt, så ærlig kan jeg vel være haha, men jeg får det til å funke. Nattjobb passer meg egentlig godt fordi jeg føler jeg ikke går glipp av noe om natten (bortsett fra søvn som er ganske viktig da haha….) Men jeg jobber aldri natt hvis jeg har kamp eller trening dagen etter, kun frihelger eller med en dag og natt mellom før neste kamp.

Hvordan gikk det på eksamen?

Det gikk greit, jeg hadde tre eksamener, fikk A i markedsføring, og B og C i Bedriften. Men B’en og C’en telte 60% og 40% i samme fag, så tilsammen ble det en B-) hehe

Hvilken fart løper du 30/30 og 15/15 på og evt stigning?

Uhh på 30/30 ligger jeg mellom 16-18 i hastighet, og på 15/15 mellom 18-20. Jeg har alltid minst 1 i stigning, men løper ofte på 1,5 eller 2. 

Hei, jeg så nettopp innlegget ditt fra 2012 og lurte på hvordan man får bort sånne klistersår som du hadde

Åh det er det mest irriterende som finnes. Det eneste som funker er å teipe med BRUN teip på fingertuppene til sårene er borte. Husk å brett inn den ene kanten som du legger over såret, så det ikke blir revet opp igjen når du tar av teipen. 

Siden du reiser så mye i forbindelse med håndballkamper, må du betale selv for alle flyturer osv da eller betaler håndballaget?

Håndballaget betaler alt av reising, med fly og mat før kamp

Det virker som du spiser veldig fanatisk og lite? koser du deg noensinne? kan skape litt press..

Oi for the record; jeg spiser ikke veldig fanatisk og lite. Tvert i mot. Det at jeg byttet ut smågodtet med frukt på jobb forrige fredag, det får da vel være greit haha. Jeg spiser mye sunn mat, men med trykk på mye. Dessuten har jeg sagt flere ganger at jeg skeier ut i helgene, så jeg vil si jeg har et normalt, sunt, norsk kosthold. Har ikke noe ønske om å skape press i noen som helst retning.

Noe annet dere lurer på?

9 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvor den siste kommentaren kommer fra hahaha.. Du virker som du har et veldig sunt og naturlig forhold til mat! Blir skikkelig inspirert av deg, og elsker at du skriver om kosthold og samtidig har et «normalt» kosthold og ikke spiser bare salat og proteinshake:))
      Du er faktisk den bloggeren jeg liker aller best, fordi du gjør alt så ekte. Digger å lese om trening, mat og den kule stilen din! Håper på å se mer matinspo framover, luvju

    2. Hvordan klarer du å motivere deg til å spise sunt i hverdagene? Hver dag når jeg drar hjem fra skolen har jeg så godtesug, og det er ofte at jeg ikke klarer å motstå…

    3. husker du pleide å skrive at du dro på treningssenter før/etter skole osv på vgs, hvordan fikk du motivasjon til å våkne så tidlig eller eventuelt til å dra på en økt etter en lang skoledag? har virkelig 0 motivasjon etter en skoledag + har mye lekser og pugging å gjøre

    4. Hvilkene gruppetimer er du på 3t?
      Kan du legge ut bilde av 2xu tights dine?
      Hvilken mac har du?
      Er Pernille 00?
      Fornøyd med I3? Hva skal du ha etter på?
      Vi også kjører xc90 🙂
      Kan jeg si Hei om jeg ser deg på 3t en dag?
      Kjenner du Roger Dahl?
      Anbefaler løpetiden til Mats på Rosten 🙂

    5. Hva spiser du før treninger når du drar rett fra skolen? (om man ser bort i fra middagsrester fra dagen før)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg