Tunfisk-torsdag

Næ guuri for en spennende torsdag jeg må ha hatt med en sånnen overskrift! Tunfisk-torsdag. Høres ut som en grå dag rammet av ørebetennelse i fengsel. Vel, denne torsdagen har ikke vært så ille altså, derimot har den vært ganske ålreit. Den startet med en digg havregrøt til frokost. Vi var tomme for kanel, så jeg måtte ty til radikale endringer i favorittmåltidet. Dermed blandet jeg inn en halv Propud vanilje og frosne skogsbær, mmmm det var sannelig godt, og ble likesågodt repetert før dagens andre økt. 

Første økt var klokka halv ti på Olympiatoppen. Fokus på posisjoner på banen, så jeg og linjespillersquaden trente sammen, før vi hadde felles styrkesirkel med resten av laget. Etter økta kjørte jeg innom Rema og handlet inn frukt, grønnsaker, yoghurt og andre ting som fristet en sulten utøver. Så smekket jeg sammen en lunsj som jeg selv synes er kjempediiigg, men som sikkert mange av dere kommer til å rynke på nesen av. Nemlig tunafiiiish & vegetables. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er altså 1 boks tunfisk i vann (hell av vannet), 2-3 ss mager Kesam, hakkede grønnsaker (anbefaler agurk, tomat, gulrot, selleri), salt, pepper og en skvett sitron. Ferdig på null komma niks.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg