Ukens spørsmål

hvor mange timer trener du i uka? og hva trener du?

Omtrent 18 timer i uka vil jeg tro. En vanlig treningsuke for meg ser ofte slik ut: 

Mandag: Tung styrke om morgenen + håndballtrening på ettermiddagen

Tirsdag: Felles basis med fokus på mage/rygg om morgenen + håndballtrening på ettermiddagen

Onsdag: Egentrening (evt.kamp)

Torsdag: Felles basis med fokus på posisjon på banen (balanse, core, mottak, skudd og fallteknikk) og styrkesirkel om morgenen + håndballtrening på ettermiddagen

Fredag: Eksplosiv styrke om morgenen + håndballtrening på kvelden

Lørdag: Håndballtrening om morgenen eller egentrening

Søndag: Kamp

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

spiser du godteri og lignende? eventuelt hvor ofte?

Ja jeg elsker godis og søtsaker haha…. Holder meg til helgene. Går i smågodt og/eller potetgull

Hvor mange lesere har du?

Et par tusen og noe, varierer litt i forhold til hvor flink jeg er til å gjøre jobben min haha

Hei! Jeg har litt gyllenrødt hår og lys hud, slik som deg. Men jeg synes du har så fin hud, bruker du en spesiell selvbruning noen ganger? 🙂

Åh takk det er veldig snilt sagt, selv om jeg ikke helt ser det selv. Jeg bruker ikke selvbruning i ansiktet for tiden. Jeg hadde en favoritt, en liten sprayflaske fra Garnier av alle merker, men de selger den ikke lenger. Så nå bruker jeg ingen, men skulle gjerne gjort det, så tar gledelig i mot tips! 

hvor er buksa fra?? nyydelig passform

Dr. Denim

Hvor mye kjører du i uka?

Det blir til og fra trening to ganger om dagen, i tillegg til skole og andre greier. Kjører en del, med andre ord. 

Hvem sin bil kjører du om du skal lenger? har Pernille bil, hvor gammel er hun?

Atm har vi fortsatt Mini’en så jeg kan kjøre den, eller jeg kan kjøre pappa sin Volvo hvis jeg skal legge ut på langtur. Pernille har ikke bil (enda) fordi hun ikke er fylt 18 (enda), men kjører opp i april og blir nok bil ikke lenge etter. 

Hva fikk du til jul?

Jeg fikk veldig mye fint. Jeg hadde ikke ønsket meg noe spesielt, så for første gang var alle gavene overraskelser. Jeg fikk jakke av mamma og pappa, lue og mobildeksel fra Pernille, gavekort, noe sminke, vin, penger og andre ting. Storfornøyd jeg!

Hvor er kjolen fra?

Wow Couture

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor mangen hytter har dere, 3?

Familien min (altså mine foreldre, jeg og søsteren min) har en hytte i Åre og en på Inderøya, mens besteforeldrene mine også har hytte på Inderøya og en på Røros, der vi feirer jul. 

Lurer på hvordan du gjennomfører “30/30 x10 to ganger + 15/15 x10”, hva betyr skrivemåten “30/30” ? 🙂

På 30/30 løper jeg i 30 sekunder og har pause i 30 sekunder, 10 ganger etter hverandre. På 15/15 løper jeg i 15 sekunder og har pause i 15 sekunder. 

hvordan tjener du penger på håndball? er det sponsorer?

Jeg får lønn fra Byåsen elite for å spille håndball

Hvor er treningstightsen fra? 🙂

Reebok, dere finner den HER. Anbefaler en xs for de fleste, haha okei det blir teit å si, men jeg og alle venninnene mine har denne tightsen (i flere forskjellige farger og mønstre) og alle, til tross for ulike kroppsfasonger, foretrekker xs i akkurat denne. Og vi elsker den. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei! siden du som oftest trener flere ganger om dagen, hvordan gjør du det med vasking av hår utover uken?

Det er et artig spørsmål! Jeg dusjer seff alltid kroppen etter en treningsøkt, men sjeldent håret (haha lol esjjjj). Jeg liker ikke å dusje håret så ofte, for det første så sliter det veldig på håret, det blir fortere fett oog det blir en mye lengre prosess. Jeg bruker heller tørrsjampo og har som regel håret i en hårtopp. Jeg vasker håret typ 3 ganger i uken. 

Hei! 🙂 Lurer på om du tøyer ut etter styrketrening? Trodde det var lurt å tøye ut sånn 5-10 minutter etterpå, men så hørte jeg at det vist ikke spilte noen rolle… Stemmer det?

Jeg tøyer aldri ut etter trening, selv om jeg sikkert burde gjort det. Derimot så starter jeg hver økt med å tøye ut, det synes jeg er kjempedigg. Både før styrketrening og håndballtrening. Hvis dere er interessert kan jeg sikkert vise dere noen tøye-øvelser, vet ikke om det er kult eller ikke haha. 

Studerer Johanna økonomi? Er hun fornøyd? Vurderer å studere det selv!

Johanna studerer økonomi på Handelshøyskolen med Louise og Hanna og de trives veldig. Plænti A’er på eksamen, hehe ikke si at jeg sa det.

Har du en oppskrift på de pannekakene? Og hva pleier du å ha på pannekakene? 🙂

Uuh jeg lager som regel pannekaker på slump, altså av det jeg finner og har her hjemme. Men basicly: 1 most banan, 60 gram havregryn, 2 egg, (1ss cottage cheese) melk eller vann, 1 ts bakepulver, kanel og kardemomme. 

På pannekakene har jeg alt mulig rart, hvitost, brunost, cottage cheese og syltetøy, peanøttsmør og syltetøy, nugatti.. jahhh dere skjønner

Processed with VSCO with f2 preset

Hvor ser du sex and the city?

HBO ((Sign up for 1 måned gratis og se alt på 4 uker, det er min oppskrift)))

Hvor er snekkerbuksa og snekkershortsen din kjøpt?

Begge er kjøpt på Urban outfitters. Buksa er fra Tommy Hilfiger

Noe dere lurer på til neste gang?

9 kommentarer
    1. Siden du reiser så mye i forbindelse med håndballkamper, må du betale selv for alle flyturer osv da eller betaler håndballaget?

    2. Hvor lange pleier øktene dine å vare?
      Kan du vise noen eksempler på styrkeøkter dine?
      Hvor lenge varer basisøktene?
      Det er veldig gøy å se innlegg hvor du forteller om trening og kosthold i forhold til å være håndballspiller:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg