Good morning world

Heisann hoppsan

For en digg lørdag. Jeg hadde på vekking halv ti, men gjorde det diggeste som går an, å gi komplett faen i vekkeklokka og sove videre 🙂 Jeg hadde null hastverk med å komme meg opp, ingenting jeg skulle rekke bortsett fra et svett møte med tredemølla. Jeg sov en time ekstra, sto opp spiste en banan før jeg hoppet i løpetightsen og fikk satt kroppen på prøve. Det er godt å være frisk igjen, selv om det er hardt å komme tilbake i rett form. Jeg løp 4×4 med 2 i incline og 12 i hastighet, ikke noe Usain Bolt, men man må vel starte en plass. 

Processed with VSCO with f2 preset

Jeg lagde meg et pannekaketårn til frokost slash lunsj, og jeg tenkte siden jeg slo sammen de to måltidene kunne det like gjerne være 2 meter høyt. Jeg og pannekakene mine koset oss med Sex & City helt til Markus ringte og sa han var utenfor. Vi kjørte til Trondheim spektrum og heiiiia på Byåsen mot Viborg i Europacup. Byåsen tapte dessverre etter en relativt jevn kamp…

Nå er jeg hjemme hos Anna med Vera, en venninne av Anna som hun møtte da hun var i LA. Vi er i gang med å lage oss chicken tandoori og er klare for en rooolig lørdagskveld. I morgen går turen til Oslo for å spille kamp mot Rælingen i 1.div, ønsk oss lykke til! 

Processed with VSCO with f2 preset

Ha en fin kveld!

11 kommentarer

Siste innlegg