Shots for dayzz

Jeg er litt slått ut i kveld merker jeg. Jeg prøvde en psykologisk medisin i dag, nemlig å sminke meg og gjøre noen ærender, for å lure kroppen min til å tro at jeg er frisk. Det funket fram til middagen klokka fem, etter det sovnet jeg. Og sov til klokken halv åtte. Da jeg våknet satte jeg i gang matholck-kokekjøkken. Det er faktisk en forkjølelsesmyte jeg ikke har prøvd enda, nemlig ingefærshots. Nå skal jo det egentlig tas før du blir syk, altså sånn for å unngå å bli syk i første runde. Men som dere skjønner så er det litt sent nå. Uansett, nå har den stått å kokt og trekt en god stund, så jeg håper den blir god og spicy. Vi får se til frokost i morgen! 

Noen som har lyst på oppskrift?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg