Høydepunkter fra 2017 del 2

JUNI

Endelig juni og tegn på at sommeren nærmet seg. Det ble ok å gå i lettere klær på byvandring uten å fryse ihjel. Dermed ved flere occasions ble dagene tilbragt på café og restaurant i byen med min søster blant andre. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg var med på innspilling av en episode av Newton, dere husker det barnetv-programmet for smarte kids. Dere kan se episoden på youtube under her haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Fjoråret var året alle i min girlfriendfamilia ble 20, så just another 20th birthday. Vi feiret Trine og Hanna med tapas, vin og kaker.
JULI
Dette var den beste måneden i fjor og muligens den beste måneden i livet mitt so far. Den startet med sydentur med familien, til Hellas. En uke med luksus og relaxation. 
Etter en uke i sol og varme reiste vi hjem igjen og akkurat i tide til at jeg fikk være gjest i bryllupet til lagvenninne Kristin og hennes kjære.
Dagen etter bryllupet og en sen natt med bryllupsfest kjørte vi avgårde til Hvaler. Jeg og jentene mine, og vår faste tur til sør-østlandet en uke om sommeren. 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Uka på Hvaler var fantastisk. Bare sol, sommer, bading, bestevenninner, båtturer, fester, flørter, frokoster, middager, diskusjoner, latter og ikke en eneste bekymring. Vi kjørte hjem igjen en tidlig morgen for å komme fram tidlig på kvelden. Fem av oss skulle nemlig videre morgenen etter, til Spania. Jeg, Nora, Martine, Maja og Johanna. 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Etter tre uker med Hellas, Hvaler og Spania føltes det litt godt å komme hjem igjen. Jeg hadde jo uansett de samme folkene rundt meg. Sommeren var fortsatt et faktum i Trondheim og det ble godt utnyttet. Selv om treningene begynte å ta seg opp var det fortsatt noen dager til med ferie. 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
AUGUST
Da var vi kommet til slutten av min sommerferie og håndballen tok over hovedrollen i livet mitt igjen. Jeg var på treningssamling med breddelaget til Byåsen noen dager i Lillehammer, og litt lenger inn i måneden dro jeg til Ungarn med elitelaget for nok en uke med treningssamling og kamper der. I mellomtiden gjesteblogget Moina, typen til Martine, på bloggen min. Noe som ble veldig godt likt!
En annen ting som skjedde i august var at jeg begynte på BI. Noe som førte med seg fadderuke og masse tid til å være edru på fest for meg. Heldigvis har jeg ikke så mye i mot å være edru på fest. 
SEPTEMBER
Denne måneden spilte jeg min første kamp i 1.divisjon. Jeg inngikk en avtale mellom CSK og Byåsen om å få være på utlån til førstedivisjonsklubben og spille kamper for dem, noe jeg har trivdes veldig med. Derfor skal jeg spille resten av sesongen for dem.
OKTOBER
Med en fare for å virke pessimistisk må jeg si at denne måneden var pretty doll. Altså kjedelig. Eller det vil si, det var en måned bestående av helt vanlige dager med skole, håndball trening og slike ting, så jeg har ikke så mye å fortelle. 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
NOVEMBER
Med mørketid og vinteren rett rundt hjørnet skal det likevel gå an å kose seg innendørs. Nacho-kveld hjemme hos Sannis og en varm velkomst til Kompis på Heimdal var blant tingene som gjorde november til en hyggelig måned.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
DESEMBER
Desember var som alltid en herlig måned. Denne måneden var kanskje spess artig ettersom jeg gikk på en smell og fikk tidenes blåøye. Flere julebord og festligheter fylte desembern med morsomme stunder og gode minner. Jeg savner stemninga, er pesslei julemat, men gleder meg igjen til neste år.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
New year – freshhh starts

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg