Høydepunkter fra 2017

Better late than never. Jeg tenkte å oppsummere noen av høydepunktene mine fra året som var. 

JANUAR

Året startet som vanlig med en hangover første januar, jentekveld og burger hjemme hos meg for å fordøye nyttårsaften. Jeg, Johanna, Thea, Louise og Anna bestemte oss for å ta en spontan hyttetur dagen etter for å komme oss unna byen og all junkfooden. Så en tidlig morgen 2 januar var vi på vei til Fosen for å koble av.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Litt senere i januar hadde vi en festlig helg, noe som betyr fest både fredag og lørdag. Fredag feiret jeg, Thea og Martine bursdag sammen hjemme hos dem, med tapas og våre girlfriends. Lørdag fortsatte feiringen hjemme hos meg, med vors før vi dro på konsert til Unge Ferrari. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For en fin gjeng! 

Februar

I februar ble jeg 20 år og klippet meg pannelugg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En annen ting som skjedde i februar var at Anna dro til LA for å bo der noen måneder. Så vi throwet et suprise-farewell-party med kaker og brus og tårer og California Gurls av Katy Perry.

MARS

Det skjedde ikke mye denne måneden. Flere bortekamper med Utleira og jentekvelder med girlsa. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

APRIL

Jeg dro til LA med familien. Det er kanskje den beste av reisene jeg har vært på så langt. California var fantastisk! Vi besøkte flere fine plasser, blant annet Las Vegas, Santa Monica og kjørte helikopter over Grand Canyon. I tillegg tilbragte vi noen dager sammen med Anna og PB (her boyfriend) ofc.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MAI

Natt til første mai ble tilbragt på en veranda i en leilighet i byen med fine folk og grillmat. Grilling er synonymt med mai måned, så det finnes ingen bedre måte å ringe den siste vårmåneden inn på. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bursdag, loui ble 20 år og det måtte feires 

Jeg signerte 3-års kontrakt med Byåsen elite, noe som var ganske biiig for lille meg. 

Så kom 17 mai som vi er så gla i ♥ Vi hadde blant annet champagne-frokost hjemme hos Johanna

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deler høydepunktene i to deler, så del 2 kommer snart ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg