En dårlig start på nyåret

Hei dere! Nyåret starter på beste vis med influensahelvett. ER.DET.MULIG. Jeg har ikke tid til å være syk, det passer bare innmari dårlig, det gjør det forsåvidt alltid, men spesielt nå. Sesongen har startet igjen, jeg har kamp på søndag og fem kamper i januar. I går kjente jeg det litt i halsen, men jeg valgte å tro at trening kanskje kunne hjelpe, så jeg tok meg ikke til takke med de to treningene jeg hadde fra før av den dagen, neiiida peisa på med ei litta bonusøkt i mellom dem. Dårlig plan virker det som her jeg sitter nå og kaldssvetter med buff, ullsokker og dyne i sofaen. Så det var et kort raserianfall fra min side i dag. Ferdig nå 🙂 Det er ikke noe annet å gjøre, enn å holde seg i ro og prøve å bli frisk…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette ble frokosten min, fargerik og sprengfull av vitaminer. Ellers har jeg bare ligget her i sofaen hele dagen. Jeg har sett første episode av den nye sesongen av Broen på NRKTV, eeeelsker Broen, men irr for en sånn serie-maniac som meg at det bare kommer en og en episode. Hvis noen har en serie å anbefale som er like spennende som Broen, så givvve it to me♥

I mellomtiden fortsetter jeg på sesong 2 av Sex & City. Her går det unna. Sikkert 40 episoder på 3 dager.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin dag, ikke bli forkjøla!!! Its no cool.

6 kommentarer
    1. På NRKTV ligger serien “Lojalitet på prøve” som er en krim/thriller jeg har sett på de siste dagene mens jeg har vært syk (: Anbefales!
      God bedring

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg