Når du nekter å innse at oransje ikke er din farge

Hei! I går dro jeg til byen en tur etter håndballtrening, for å lunsje med Johanna, Hanna, Maja og Sanne. Vi spiste nydelig mat på Olivia på Solsiden, før vi tok en kort shoppingrunde i midtbyen. Etter det det hadde vi en rolig jentekveld hjemme hos meg, med julefilm (New Years Eve) og spill (Ryktet Går) hehe koselig. Maja lå over til meg ettersom vi hadde tidlig håndballtrening i dag også, føltes som vi sto opp midt på natta da vekkeklokka ringte klokka åtte i morrest. Uansett sykt digg etterpå. Har bare slappet av resten av dagen og sett alle NM Cup-finalene fra Oslo spektrum på tv2 og Sportskanalen. Jeg var jo med i finalen selv i fjor, så det er morsomt å følge med. 

Anywayyys her er gårsdagens antrekk. I min splitter nye, knæsj-oransje boblejakke fra Ganni. Jeg takler ikke at jeg ikke kan ha på meg oransje klær bare fordi jeg har oransje hår, så da gir man f i det da og går i oransje jakke likevel. 

Hva synes dere? Hot og not ;PPP

11 kommentarer

Siste innlegg