La meg servere litt julestemning

Hei dere! I dag er det lille julaften og det er jo en gledens dag. Jeg er oppe på hytta, som jeg sier er på Røros, men som egentlig ikke er det. Vi kjører forbi Røros på vei til hytta. Vi bruker å stoppe der for å handle litt “småtteri” som vi mangler, noe som alltid ender med seks handleposer fulle av mat, som et resultat av fire sultne mennesker uten evne til vurdering. Uansett, hytta ligger mye mer øde, enda lenger oppi fjellet. Jeg elsker å være her! Ingen forstyrrelser, ikke noe stress, ikke engang internett, noe som hører veldig romantisk ut, men drar med seg en stor 4G-regning på nyåret 🙂 Den tid, den sorg. Det samme gjelder kroppen, som nå nyter hver minste lille sjokoladebit, kakestykke, julegrøt og ribbesvor. Egentlig tror jeg at kroppen har litt godt av det, å bare koble helt ut og samle opp masse overskudd. Skulle det nå ha en negativ effekt, så er det litt den tid, den sorg det også. Jula er en tid som skal nytes til det fulle. Det er snakk om noen dager, en gang i året. Så ikke stress med å være så fornuftig, som Svein Sooth sier: “Jula er ulogisk. Vi sleper med oss ei gran innendørs, er sammen med masse folk vi ikke liker og feirer at en fyr som ikke finnes ble født for 2000 år siden. Ingenting ved jula henger på greip.”

Her kommer noen bilder fra hytta som gir en god dose julestemning. 

Bilde fra 2015, med laangt hår og mariusgenser

Nå har vi vært ute å hogget juletre og skal pynte det før det blir julegrøt med mandel i til middag. Ha en flott dag videre, kos dere masse! ♥

4 kommentarer
    1. Hei, verden best 😉 god jul, takk for masse fin bilde 🙂 jg chiller hjemme som du vet, litt fjerne :)håper 2018 bli perfekt for alle, spesielt du 😉 kos deg.

    2. Heisann! Det gjør meg så så glad at du skriver at vi må koble litt av i julen.. Ikke få panikk for trening eller mindre aktivitet. Håper du får samlet overskudd. Det skal jeg! <3
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg