Driving away for christmas

Heiii dere ♥ Endelig skikkelig julevær i Trondheim, med tunge snøfnugg og hvite tretopper. Nå nærmer julaften seg med stormskritt så det var vel på tide. Jeg har krysset fingrene for snø her hjemme, for de som skal være her. Jeg derimot reiser bort, til hytta vår på Røros, med familien i jula. Det er vår tradisjon som vi liker så godt. Vi feirer jul der oppe med mimmi og beste (morfar og mormor) og reiser hjem igjen 2.juledag. 

Hittil i dag har jeg vært på trening og en tur i byen og fått pigger på løpeskoene mine, så jeg kan løpe ute uten å få et nytt blåøye. Det kostet 300 kroner på Løplabbet i byen, genious. 

Jeg løp 30/30 x10 to ganger + 15/15 x10 to ganger, og befant meg i aktivitet på mølla i en hel time. Det skjer typ to ganger i året så det måtte dokumenteres. NÅ er det ferie!! Ahh digg. 

Jeg har ikke pakket enda, så jeg må hive meg rundt. Men først skal jeg nyte dette måltidet. Knekkebrød med kalkunfilet og hvitost + havregrøt med cottage cheese og varme skogsbær, mmmmmm ♥

Nyt dagen, dere!

3 kommentarer
    1. Du spiser så utrolig mye sunt og digg! *inlove-emoji*. Blir så glad jeg når jeg ser jenter med normalt forhold til kropp og mat. Føler bloggen din påvirker meg positivt, siden dette er noe jeg dessverre ikke alltid har. <3

    2. Hei 🙂 Lurer på hvordan du gjennomfører “30/30 x10 to ganger + 15/15 x10”, hva betyr skrivemåten “30/30” ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg