Gleder meg ikke til julaften

Hei! Jeg får ikke sagt hvor deilig det er med juleferie haha, sorry til dere som ikke er ferdig med alle eksamener enda, men jeg må bare få sagt det. Dere får se på det som en liten motivasjon. Jeg trives sånn om dagen at jeg ikke gleder meg til julaften engang, jeg bare gleder meg over akkurat nå, så får julaften bli en kjempebonus. Dere ble litt skremt av den overskriften? Tenkte bare hvilken Grinchen er det jeg leser bloggen til.

Selv om jeg er oppe tidlig å trener, så føler jeg at dagen starter når jeg kommer hjem fra morgenøkta, som i dag ikke ble før halv ti, så jeg var hjemme litt over elleve. Da dusjet jeg, lagde meg en god lunsj og så ferdig filmen jeg startet på i senga i går kveld, Dear John. Ikke spør meg hvorfor det ble den filmen, jeg skulle jo egentlig se en julefilm, men jeg tror det var synet av Channing som fikk meg til å gjøre det. Vanskelig å si nei, hvis du skjønner hva jeg mener.

Etter en time på sofaen tok jeg turen til Lade for å handle litt julegaver. Selv om det har vært en treeeeg prosess, så er jeg vel så og si ferdig med julegavene. Og av en eller annen grunn er jeg nada stressa. Kjenner ikke på det i det hele tatt, så det må være et godt tegn, eller? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg på håndballtrening, før det blir sen middag med familien og feiring av pappas bursdag ♥ Btw ukens spørsmål er rett rundt hjørnet.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg