Rolig søndag

Heisann! Jeg skulle egentlig blogget tidligere, men det tok litt tid å komme seg etter det norske tapet i VM-finalen… Så dere kampen eller? Jeg hadde håpet på en spennende finale, men seier også da selvfølgelig. Vel vel, får prøve igjen neste år.

I går spilte jeg årets siste håndballkamp med CSK, mot Grane Arendal, som vi vant! Digg å ta juleferie med to poeng ekstra i sekken. Etter kampen dro vi ut å spiste på Røft. Jeg dro hjem etter det, så det ble en behagelig søndagsmorgen her hjemme i morrest. Etter frokost og noen episoder Jul i Blodfjell, dro jeg og Pernille på City Syd for å shoppe litt julegaver. Vi kom dit kvart over ett og fant ut at det ikke åpnet før to, så vi satt i bilen i 45 minutter og ventet 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og sånn går det med øyet. Det har kommet en rur på såret, og det klør sånn at for å unngå arr så må jeg ha plaster.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter shoppinga (som endte med en julegave hver), dro vi på 3T og tok oss en søndagsøkt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg trente overkropp. Her ser dere dagens program:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva har dere gjort i dag?

3 kommentarer
    1. Hei. Søta, i går var jeg en liten tur ut tidlig på morgenen 😉 etter det så var jeg hjemme, å chille. Digge bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg