Mine måltider #3

Her kommer nok en episode av “mine måltider”, som da er en helt ny, siick spennende thrillerserie på flixern. Neida ekke det. Men det er mitt bidrag til litt hverdagsunderholdning. 

Dagen i dag startet klokka 06.30. På slike dager, når jeg skal opp å leke A-menneske tilogmed før avisbudet har rukket å gjort jobben sin, så legger jeg mobilen på gulvet et stykke unna senga, for å forsikre meg om at jeg må reise meg opp for å slå av den maltrakterte melodien som skriker i ørene mine. 

Vel, det ble havregrøt til frokost. Morgenens høydepunkt uten tvil. Den får meg til å glede meg biittelitt til å stå opp faktisk. 40 gram havregryn, melk så det dekker grynene → i mikroen i 2 min ishh → rør inn to skjeer med cottage cheese, så addd noe nøtter og bær ♥

Etter frokost bar det til første treningsøkt, på Olympiatoppen med byåsenjentene. Basistrening, etterfulgt av styrkesirkel, etterfulgt av en varm dusj og rett på BI for å skrive ferdig eksamensoppgaven i markedsføring. Jeg og guttene leverte i dag, fristen er i morgen, så det er digg. Da jeg kom på BI trengte jeg litt kjapt påfyll, så jeg prøvde en proteindrikk fra Skyr og spiste en banan. 

Litt senere på dagen, typ klokka ett, spiste jeg lunsjen min (som også er livretten min atm): pasta i sandefjordssaus (glutenfri saus, selges på Rema) med brokkoli og scampi. Som dere ser klarte jeg ikke å vente med bildet før jeg hadde spist opp halvparten. 

Klokka tre kjørte jeg hjem fra BI, glaaaa og fornøyd med å ha levert oppgaven. Jeg kjørte hjem for å få noen minutter på sofaen og litt mer mat før håndballtrening. To ristede brødskiver med peanøttsmør og syltetøy ble inntatt rett før klokka fire. Min signaturrett. Så bar det til ny trening klokka fem. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da jeg kom hjem klokka halv åtte var jeg egentlig skrubbings. Jeg bruker alltid å spise middagsrester etter trening. Fammen spiser klokka fem og jeg spiser når jeg kommer hjem fra trening. Men i dag hadde vi ikke noe middag, så jeg klappet sammen to knekkebrød og et egg i full fart. Boring I KNOW, but thats life sometimes.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg bake pepperkaker med mamma, så vi blogges!! Ha en herrrlig aften ♥

4 kommentarer
    1. Lite mat til en som trener så mye, men regner med varierer fra dag til dag 🙂
      Elsker brød med PB og syltetøy selv <3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg