Vel gjennomført godteristreik

DESEMBER DA DERE

Er det ikke herlig? Da jeg våknet klokka seks (i natt?) og måtte tisse, så klarte jeg ikke sove etterpå fordi jeg innså at det var 1.desember, haha. Jeg gikk å la meg igjen, men jeg klarte seriøst ikke sovne, så jeg bare sto opp. Jeg lagde meg havregrøt til frokost og dro på 3T. Jeg hadde en artig trening i helt eget selskap, tydeligvis ingen andre som trener så tidlig på en fredagsmorgen, wonder why xD. 

Etter treninga dro jeg på BI og satt der med Markus, helt til vi bestemte oss for å dra å møte jentegjengen på City Lade og kjøpe oss yoghurtiiis. Jeg og Anna har hatt godteri-bakst-snacks-streik i fem uker og broke it off today med denne yoghurtisen. Målet var å holde seg clean fram til 1.desember, and so we did. Det var ikke et forsøk på en diett eller noe, var bare en utfordring vi tok på strak arm. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Alltid koselig å gjøre noe spesielt ut av dagen. Jeg, Ida, Johanna, Anna, Markus, Lene og Trine (med baby, Jenny) møttes for å kjøpe iis. Fikk sukkersjokk. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter isen dro vi hver vår vei igjen, noen hjemover og andre tilbake til skulen da…… Satt på skolen fram til klokka fem, og hadde håndballtrening klokka halv seks. Noen pics fra dagens håndballtrening nedenfor. Forberedelser til søndagens kamp mot Fana. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Håper dere har hatt en fin start på denne måneden!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg