Blåmandaa

God mandag! Denne morgenen var tung, jeg tror jeg slumra vekkeklokka åtte ganger før jeg vreiii meg opp klokka ni, haha. Ikke typisk meg å sove så lenge, men jeg bare måtte få helga ute av systemet. Jeg var jo ute på lørdagen, og det var skikkelig gøyy. Kom egentlig ikke inn på den uteplassen vi skulle på, fordi det var 25-årsgrense, men klarte å sjarmere min vei inn da vettu hehe. Men det ble sent og få timer søvn, ettersom jeg ikke fikk sove lenger enn til klokka ti på søndagen. Jauujau må jo levva litt innimellom. 

Jeg kom meg omsider på trening halv ti i dag og trente bein, vi har fått nye styrkeprogram nå etter at vi hadde tester. Har forresten glemt å si hvordan det gikk på testene. Vel, jeg persa på det meste av styrke, sånn frivending, frontbøy og benkpress. Beep-testen derimot var ikke like gøy, haha. Med mine tømmerstokk-lår ga jeg meg på 10.6, faen ass jeg mestrer ikke den testen noe særlig, får syra tvert. Men jeg er bare glad vi er ferdig med tester for i år, hhehe nå begynner de nyttårsvitsene sant. Det er bare tre humper i veien før juleferie nå, tre eksamener. Tirsdag og torsdag neste uke begynner det. Kjøyyr. Gleden over at desember nærmer seg, kompenserer veldig bra.

Topp HER

Håper dere har hatt en fin dag! 

4 kommentarer
    1. Hei hei 🙂 liker å ser dg på action.må bare si at du er min favoritt av alle de som jg følger, kos dg, skal sove og.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg