Fra svette til sminke

Hei babes! Denne lørdagen har vært deilig så langt. Vi hadde fri fra håndballen, så jeg våknet av meg selv, lagde meg en skikkelig god frokost og brukte morgentimene på å chillen i sofaen med Stranger Things. Klokka tolv tok jeg og Maja oss en egen økt på 3T. Sykt digg å ikke ha noen planer, så null stress what so ever. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I kveld derimot, skal jeg i to bursdager, wiiihuuu. Så etter styrkeøkta dro jeg hjem og fikk håret krølla av verdens beste lillesøss, fordi jeg er for lat til å gjøre det selv. Så nå er jeg egentlig fiks ferdig og klar for fest. Jeg skal først feire Lene med tapas og jentene, etter det skal jeg i bursdag til Marthe, ei lagvenninne på CSK og så ut på livet ♥ 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva er deres planer for kvelden?

6 kommentarer
    1. Hola chiller hjemme å drikke, vært på slåss kamp md tre mennesker, med alt går fint, du er født for å være md den Black 🌷 jg liker dg, ha en fin lørdag så lenge :0

    2. Wow, for noen flotte bilder! Du inspirer meg virkelig, du er så ekte og har gode verdier som skinner igjennom. Håper du har en fin kveld :)<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg