Dagen i dag

Hei sann! 

Litt om dagen i dag… Jeg var oppe før klokka sju i morrest, chugget en halv Nocco og spiste en skål med müsli før jeg tok på meg treningsklær i en fei. Jeg pakket en simpel matpakke (knekkebrød med avokado, skinke og ost + en yoghurt og en banan) (tok et bilde av det), kastet skolesekken og håndballbaggen på ryggen og klarte seff å komme forseint på trening, BOT. jadda. Vi har felles basistrening på torsdagsmorgenen, der vi kan velge mellom klokka 07.30 og 09.30. Vi linjespillerne bruker å ha litt spesialisert strektrening på den tidlige, så da er det ingen kjære mor på morrakvisten. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter en effektiv økt var jeg ferdig trent og dusja før halv ti, og kunne kjøre av gårde glad og fornøyd til skolen. Jeg satt meg på lesesal og fikk lest litt til eksamen, min første er 5.desember 🙁 🙂 🙁 🙂 blanda følelser asss. Forresten, knekkebrød på lesesal er dårlig deal. Iskaffe og yoghurt derimot går bra. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå sitter jeg i kantina på BI og spiser det de serverer som dagens varmmat, risotto med spekeskinke (matpakken holdt nok ikke), og skal straks kjøre av gårde til håndballtrening. Føler meg som det pakkeselet på tur da. Bilen er stappa av blant annet treningsklær og bananer haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jauujau off we go. Ha en strålende dag videre dere, så blogges vi! 

3 kommentarer
    1. lykke til håndballen og byåsen jeg heier på dere og du er min favoritt spiller du er det Mathilde Caroline Holck og heia – byåsen og deg og ha lykke til i byåsen og håper du kommer lagt i det laget hilsen meg 🙂 🙂

    2. Må bare si at du er den eneste bloggen jeg er innom som ikke får meg til å føle meg dårligere! Blir bare veldig inspirert til å trene jevnlig, studere (uten å føle meg dritt om jeg ikke gidder å lese en dag), lage meg gode matpakker, finne på ting med venninner og føle meg bedre som meg selv. For det er faktisk helt normalt å ikke ha silikon, dyre vesker, botox og et eget plettfritt hjem i en alder av 20 haha 🙂
      Også er du så fin og flink 😊
      Klem fra en medreadhead!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg