Treasure hunting

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a4 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a6 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a6 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a6 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a6 preset

Good mornings alle morgenfugler og alle som ikke er det! Nå sitter jeg og njuter en skikkelig god frokost i eget selskap. Rundstykker med røkt laks, egg, avokado, juice og kaffe. Jeg vil bli flinkere til å kose meg litt i hverdagen. Det er tross alt hverdag 5/7 dager i uka. Så derfor tok jeg meg en treningsfri morgen. Når sant skal sies har jeg tenkt å lese etter denne frokosten, men likevel en veldig rolig og behagelig morgen hittil. 

Jeg har nevnt før at jeg elsker å gå i mammas gamle klesskap nede i kjelleren og se etter kule klær. Luckily for me har mamma nemlig tatt vare på mye av det hun brukte på 90-tallet. Og det er jo veldig tydelig at 90-tallsstilen som er tilbake på moten. Så istedenfor å bruke masse penger på å kjøpe inn nytt, så ser jeg etter originals på roterommet til mamma og hjemme hos mimmi. Begge de damene har vært og er noen moteintusiaster. Buksa på bildene over var en hidden treasure, no doubt. Det er mammas gamle, den er fra Moschino, med sleng og roseprint og den sitter som et skudd. I just love it.

Hva synes dere?

6 kommentarer
    1. Kunne du hatt ett innlegg som annais nyllg hadde? Hvor hun finner litt bilder fra hun startet å blogge til nå i dag.. Du er en av de bloggerne som har utviklet seg en god del, spesielt i klesstilen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg