Min karriere som…

Hei hå! Jeg sitter egentlig å leser til eksamen, men dere vet hvordan alt annet blir en million ganger mer interessant. Så da ble jeg sittende å se på gamle bilder og videoer. Derfor tenkte jeg å brake løs med et kort #tb innlegg til mine gode, gamle glansdager. Enjoyy, og ha en fin tirsdag videre!

… Entertainer? Her har jeg og Pernille et av våre mange show som “the sisters holck” og pappa står som vanlig å filmer at vi driter oss ut. Artig det. Videoene er enda artigere.

… Midtback, på Heimdal. Skikkelig glansbilde dette her. Denne karrieren varte jo faktisk i 10 år??

… Bestevenninna til Christina Aguilera. Vi har fortsatt kontakt, liksom snapper og sånn, men savner a mye.

… Charter-Svein. Uttt på tur da ser dere, storfornøyd med en pose moreller og sjølfletta hår.

… FHM-covergirl. Fikk noen tusenlapper for denne shooten. Synes bildene ble veldig fine.

… Fashionista på ferri med glutenfri pizza

… Promqueen (hahah). Vi følte oss så fine her jeg låver. Lene til venstre, Johanna i midten og jeg til høyre. Alltid vært babes vi nygsa. 

Haha hva synes dere? Hvilken karriere kledde jeg best?

5 kommentarer
    1. Hola matholck 😉 du er alltid var nydelig 😉 jg mener det virkelig 🙂 jg trur vi er verden 🌍 fineste 😉 asafa 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg