Ny bil??

Buckle up mates, for noe som noen vil oppfatte som et veldig materialistisk innlegg og sikkert klikke litt for det 🙂 De som kjenner meg vet hvor glad jeg er i å kjøre bil. Jeg kunne kjørt Oslo tur/retur når som helst. Men så har det jo veldig med å gjøre hvilken bil jeg kjører da, jeg elsker jo å kjøre rundt i min kjære Dory. Hun står alltid utenfor og venter på meg, hver morgen og kveld, fører meg akkurat dit jeg vil, har samme musikksmak som meg og minst like dårlig retningssans <3 Vi har stått sammen i grønne og røde lys, steinsprut, bulker og kræsjer <3 Ekte vennskap rett og slett. 

Men nå har vi kommet til et veiskille og….nok poesi. Jeg kunne tenkt meg en ny bil, thats the point. Jeg har sett en del på BMW I3, og prøvekjørte den for noen uker siden. Jeg tror nemlig EL-bil kunne vært veldig praktisk og lønnsomt for min del. Jeg kjører veldig mye, til og fra trening to ganger om dagen + til og fra skole i tillegg. 

Her er noen bilder av i3’en jeg prøvekjørte (and fell in love with)..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva synes dere om i3’en?

Vi får se hva som skjer, men hvis noen kjenner noen som kunne vært interessert i å kjøpe min kjære Mini Countryman, så er det bare å kontakte meg på facebook eller legge igjen et lite hint i kommentarfeltet. Her er’a snuppa mi ♥

16 kommentarer
    1. Velkommen til en hverdag med rekkeviddeangst! Haha neida, joda… men det e en sinnsykt digg bil, så go for it!

    2. Stilig 🙂 Har et spørsmål etter som du drikker NOCCO: Hvor finner man NOCCO skumtomte i Trondheim? Hehe 🙂

    3. Åh i3 er verdens beste bil, jeg absolutt elsker min!! Eneste ulempen er jo selvfølgelig at den ikke har verdens lengste rekkevidde.. Så på de lengre turene må man medberegne noen stopp på hurtigladere 🙂

    4. Åå du kommer til å elske el-bil! Har selv en KIA soul(blååå<3), og gud, det er det nærmeste jeg kommer ekte kjærlighet ass. Anbefaler deg å prøve kjøre en slik en også! Uans, når du først har hatt el-bil, bytter du aldri tilbake til noe annet. Litt som med iphone hehe (rar sammenligning) 😛

    5. Virker veldig digg og økonomisk med el-bil, eneste ulempen er vel om man skal kjøre på lange turer?
      Og så lurte jeg på, er nocco sunt? Føler hvertfall det er sunnere enn sånn type red bull, men er det sunt liksom? hahah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg