Winter wonderland

God dag! Endelig er den her igjen, mandagen. Jeg fikk en pangstart på uka klokka 06.50 i morrest. Müsli og melk, vann og tran til frokost. Inn på varmt gulv på badet, trekke på seg treningstightsen, pusse tennene og så var det å tusle ut i noe jeg ikke hadde sett på lenge, nemlig SNØ, og da mener jeg ordentlig snø. Jeg måtte skrape bilen og holdt på å fryse i hjel de første fem minuttene av turen til treningssenteret. Men jeg ELSKER det. 

Etter en kjapp styrkeøkt kjørte jeg gjennom winter wonderland og hjemom en tur før skolen. Jeg dusjet og spilte høy musikk i eget selskap (ikke julemusikk enda, even tho it’s tempting). Så ordnet jeg meg og lagde en shake som jeg tok med meg videre. Jeg har vært godt humør i hele dag på grunn av denne vakre snøen. 

Her ser dere shaken min, også mellommåltidet mitt mellom frokost og lunsj. En propud-shake med frosne bær og banan. Mmm 

Genseren er fra Junkyard. Man tenker kanskje at Junkyard bare selger streetstyle, men de har faktisk veldig mye fint og classy også. Som denne ullgenseren for eksempel. Utrolig deilig stoff og god kvalitet på denne, fra et merke som er helt nytt på nettsiden. Dere finner den HER

Snør det hos dere??

4 kommentarer
    1. åååh for noen vakre bilder! Snø er jo nyydelig – sykt at man kan elske noe sånt, men må innrømme at jeg gleder meg til snøen kommer hit (forhåpentligvis slik ordentlig), selv om jeg ikke tørr å si det, haha 😀

    2. Hei matholck 😉 det snø ikk enda i Elverum 😉 men kaldt 🙂 fin bilde du er på dg 😉 be seriøs 🙂 Joy 😉

    3. Wow! Gleder meg sinnsykt til snø! Sittet igjen på skolen til langt ut på ettermiddagen og leser for harde livet til eksamen for tiden. Hadde gjort det hakket mer koselig med snø og kakao <3
      Så fin du er forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg