Matpakkemestern

Hei! I dag har jeg vært liiitt i koma, fordi jeg sto opp unødvendig tidlig i forhold til det jeg trengte. Vi kom ikke hjem før sent i går kveld, vi landet vel 23.40 og jeg var ikke i seng før en time etter det. Men det var totally verdt det når vi kom hjem med 2 poeng!! Vi vant 21-25 mot Førde etter en skikkelig slitekamp. Det var gøyy, og nå ligger vi faktisk øverst på tabellen i 1.divisjon(!)

I dag hadde jeg da på vekking halv åtte, sto opp, pakket en bag med treningsklær, mat til en hel generasjon og skolesaker, og tok del i den berømte rush-trafikken på vei til byen. Jeg kom omsider fram til 3T-Midtbyen og tok beinøkta mi der. Jeg har egentlig litt angst for å trene blant mennesker (litt er muligens en understatement), for etter at 3T-Rosten bygde ut en egen PT-avdeling i tredje etasje, så har jeg nesten bare trent der. Men samtidig liker jeg jo å kaste meg sjæl utafor komfortsonen til tider også, og da er det lite som slår ei real beinøkt i all offentlighet for min del. Etter det dro jeg på biblioteket og jobbet med litt skole med gutta boys som jeg skriver eksamensoppgave sammen med.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Et tips til matpakke i ukedagene er havrepannekaker! Fyr opp ei stor røre en kveld og stek så du har til flere matpakker. Det er lettvint og skikkelig godt.

I disse pannekakene hadde jeg 2 modne bananer, havregryn og melk, 3 egg, kardemomme, kanel og bakepulver. 

Som dere ser prøvde jeg med Prim på, noe som derimot ikke anbefales i matpakken. Alt for av med mellomleggspapiret haha. Følte meg som den dusten i forelesninga som spiste pannekakene alene mens Primen lå igjen i matboksen. Brunost blir enklere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en strålende dag videre! 

4 kommentarer
    1. Kunne du postet et innlegg om hvordan en dag for deg ser ut time for time og samt også kanskje legge ut en god benøkt?:) Øvelser du som regel gjør for tha booty

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg