En liten tur til Førde

God morgen! Nå er jeg straks klar for avreise. I dag er det nemlig kamp, CSK mot Førde, i Førde, noe som betyr reisedag! Vi tar fly fra Værnes halv ti, og videre derfra til Førde. Kampen er klokka 17.30. Det blir en lang dag og vi kommer ikke hjem før sent, men kamp er morooo! Jeg har forhåpentligvis pakket med meg alt jeg trenger av kampklær og utstyr + litt mat, det vil si rundstykker med pålegg og diverse nøtter -og energibarer (anbefaler de grønne og rosa barene fra Småsulten). Jeg har gått på flere smeller opp gjennom tidene med skinkost-tuber og yoghurter som går rett i søpla når jeg kommer i tollen, så nå smører jeg enkelt og greit på på forhånd, learning by doing. Vi skal også spise lunsj på Scandic før kamp da, men har alltid med masse mat in case of emergency. I tillegg har jeg med en ipad for å spionere litt på motstanderen, har nemlig satt opp skjult kamera i hallen deres. Neida skal se på tidligere spilte kamper hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Havregraut til frokost, kvar dag. Sorry mye forvirrende innslag i dette innlegget, tror hjernen min fortsatt sover.

Ønsk oss lykke til!! ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg