Egen parkeringsplass

Tjohoo go mandag folkens! Nå har jeg vært i forelesning, som bare varte i to timer. Jeg burde sikkert sittet igjen på lesesal og lest etterpå, men dere vet, det er ganske enkelt heller å kjøre hjem for å “lese der”. Well.. En ting som var positivt med å ta turen på skolen i dag da, eller det var masse positivt med det, men en av tingene var at jeg fikk prøve ut min nye parkeringsplass. Jeg nevnte jo problemet mitt med det dyre parkeringshuset for litt siden, og fant ut at jeg ville skaffe meg en egen parkeringsplass på havna. And so I did. Den er litt bortenfor den inngangen jeg bruker til vanlig, men takket være at Markus av en eller annen grunn er lommekjent på BI (skjønner ikke hvorfor, vi har gått der like lenge og jeg kan fortsatt prestere å rote meg bort), såå fant vi en inngang rett ved plassen min. Det er greit på dager som dette, når det høljjjjer ned. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mi spot ↓ med eget tre og greier. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Håper dere får en fin mandag videre! Btw se tilbudet på vippeextensions på det siste bildet jeg la ut på insta. Vippene er sponset, men jeg kommer selvfølgelig med ærlige meninger. For første gang er jeg faktisk 100% fornøyd med vippene. Jeg har alltid syntes vippene er finest når jeg har hatt dem i to-tre uker, når de holder på å falle av haha.. Fordi jeg hater det når det blir for mye, og vil mye heller ha for lite. Men denne gangen ble de perfff, veldig naturlig og pent. Klikk dere inn her for bestilling: https://browrehabtrh.bestille.no/oncust2#!/booking

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer
    1. Dette er ikke relatert til innlegget i det hele tatt men jeg må bare fortelle at jeg lagde pizzaen du tipset om med tunfisk i bunnen og den var bare helt NYDELIG! Altfor godt for en som trodde hun ikke likte tunfisk haha :):)
      Fortsett masse skriving om trening og mat, du motiverer meg virkelig fordi du spiser nok og trener av de riktige grunnene! <3

    2. Hei, lurer på om du kan fortelle litt om innstillingene på kameraet ditt (olympus) ?
      Har selv kameraet og føler meg som en nuub, prøver og se litt på youtube, men bildene blir bare så ekstremt lyse i dagslys. Og får liksom ikke til den rette fokuseringen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg