Kampdag

Hei dere! 

Gårsdagen var digggg. Først håndballtrening, så ordnet jeg meg kjapt i hallen og dro rett til et kollektiv med masse kule folk. Jeg rakk ikke være på vorset så lenge, dørene til konserten åpnet nemlig klokka seks. Vi dro dit i åttetiden og minglet med kul bakgrunnsmusikk til Future kom på scenen. Og jeg elsket det! Helt min type musikk og folk generelt. Kvelden nådde toppen da jeg og Loui kjørte innom drive thru på maccern og kjøpte burger og milkshake. 

NÅ over til noe annet, i dag er det kampdag! Både for det ene og det andre laget jeg spiller for. Byåsen har kamp mot Storhamar klokka halv ni, og jeg spiller for Charlottenlund mot Levanger klokka åtte. Kjipt at de går så tett for da får vi ikke sett hverandre sine. Men jeg gleder meg uansett til kamp! Ønsk oss lykke tiiil 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tenkte å kjøre i gang månedens spørsmål igjen, så peis på med what ever dere lurer på, så svarer jeg i ett innlegg! 

24 kommentarer
    1. Hola boss lady 🙂 så kult å ser dg gjen 😉 belasting axess ; O vet ikk skulle du være der å hjelpe litt 😉 ha en fin kamp 😉 lykke til 😉

    2. Hva du spiser i løpet av en dag
      Kan du vlogge???
      Video med vennene dine
      Blir du aldri utslitt av å ofte ha 2 treninger om dagen

    3. Hvilket forhold hadde du til Arne, og hvordan reagerte du da han ble sparket??
      Hva synes du om at Roger fikk ta over som hovedtrener?

    4. Sånn ca hva spiser du i løpet av en dag med trening, skole og jobb? Kan du vise oss frokost, mellommåltid, lunch, middag og kveldsmat i en uke eller noe lignende? Veldig inspirerende og lærerikt

    5. Får du mye spilletid på csk?
      Hvordan går det med studie på fulltid og satsing på håndball? Har du vurdert å kun studere f.eks 50%?
      Er det stor nivåforskjell mellom å spille kamper i 1. div og 2. div?
      Hvorfor spilte ikke du NM20 med byåsen?

    6. Hvilket lag spilte du på når du var jr/aldersbestmte lag? Spilte du bring og lerøy ogsånn?
      Har du noen gang vært på regionale eller nasjonale samlinger?

    7. Er det negativt å ikke ha gangsperr etter en treningsøkt? Bør man egentlig få gangsperr
      dagen etter trening for at økten skal ha vært god/hard/slitsom nok?
      Kan du lage flere videoer?

    8. Kan du filme fra basisøktene dere har med laget?
      Trives du i byåsen og csk og føler deg på riktig plass?
      Har familien deres et godt forhold?
      Hvilket forhold har du til markus?
      Har han bare dere jentene til venner? og er dere hans nærmeste?
      Trives du på studie du går?
      Håper du har en fin dag, du er flink til å blogge!

    9. Hvordan går det med tanke på skole og venner når du har så mange treningstimer i uken?
      Er selv idrettsutøver, med studie og venner som jeg også vil prioritere. Trening kommer alltid først, men lurer enkelt og greit på hvordan du får det til å gå rundt. Og om du kanskje har noen tips.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg