Think fashion. Do secondhand.

Hei dere!

I går kveld tok jeg med meg min mest kulturelle bestevenninne, Katrine, på åpningen av en ny secondhand-shop i Trondheim. Til vanlig er jeg kanskje bare en basic bitch, men sammen med henne blir alt som ellers høres kjedelig ut, veldig interessant og vakkert. Noen personer gir så mye uten at de vet det selv. Det er ikke alltid at ord gjør størst inntrykk, noen ganger er selve vesenet og tilværelsen til en person nok i seg selv. Det gjelder henne. 

Åpningen var i andre etasje på Mercursenteret, hvor den ellers vil holde til. Butikken heter Sarah Panter, og selger da som dere sikkert skjønner, bruktklær. Vi har ikke noe imponerende utvalg av bruktbutikker her i Trondheim så det var absolutt på tide med et tilskudd. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg synes det er genialt å selge videre klær man ikke bruker lenger, og endelig har vi en plass vi enkelt kan gjøre det. Jeg fikk solgt noen ting på Tise tidligere i år da den bølgen kom, men den bølgen seilte også avgårde ganske fort for min del. Det ble mest stress egentlig. Dessuten er det veldig greit at du kan prøve klærne før du kjøper dem.

Hos Sarah Panter kan du pante dine egne klær, sko og tilbehør mot penger. Mer info ser dere på skiltet nedenfor og på sarahpanter.no

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter vi hadde sett på litt klær og tatt noen bilder dro vi på Bror og spiste byens beste burger. Glutenfri til meg og Vegan til Katrine ofc. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Flere som er glade for litt vintage fashion her i byen?


Jeg trekker forresten vinneren av Future-billettene i kveld, så det siste sjanse å melde seg på!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg