Ny kombo?

Hei dere!

I morrest dro jeg på 3T og hadde styrketrening med min lil’sis, etterfulgt av en spenstig lunsj hjemme og deretter bibliotek-date med to kompiser i byen. Jeg tror ikke jeg har nevnt det her, men Pernille røk korsbånd og menisk i en fotballkamp i sommer. Alle idrettsutøvere vet at det betyr et helvete. Så siden operasjonen har det vært litt opp og ned, men nå begynner hun å komme seg igjen, og krykkene forlates om noen dager. Jeg er nesten like happy som henne for det, for jeg har vært litt slave de siste ukene <3 always a pleasure.

Dette var noen dager etter operasjonen. 

Så over til den spenstige lunsjen min. Jeg har nemlig hørt så mye om den nye kombinasjonen makrell i tomat & cottage cheese, and I’m like whuut. Men så går te tre sek og jeg tenker well why not. Jeg elsker makrell i tomat og jeg elsker cottage cheese, det kan da ikke være så galt. 

Min dom: Jeg ble ikke frelst. Det smakte godt (men jeg liker jo alt). Så jeg foretrekker det heller hver for seg. Knekkebrødet til venstre ble dagens vinner. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg