Jeg deler ut billetter til FUTURE-konsert!

Hei folkens! Nå er det snart klart for å klippe snora og ta vel i mot UKA her i Trondheim. For dere som ikke vet hva UKA er, så er det en kulturfestival laget av studenter. UKA byr på ulike konserter, teaterforestillinger og kule temafester. Du må heller ikke være student for å delta på arrangementene, det er Norges største kulturfestival og byr på noe for alle og enhver. Jeg har dessverre ikke mulighet til å være med på så veldig mye av det som arrangeres, MEN en ting jeg vet jeg skal er på FUTURE konsert!! Wiii gleder meg! Og ikke nok med det, men i samarbeid med UKA har jeg fått gleden av å dele ut to billetter, til en heldig vinner som får ta med seg en venn! Konserten er den 10.oktober i Dødens Dal her i Trondheim, hvor dørene åpnes 18.30. Det er 18 års aldergrense. 

Alt dere trenger å gjøre for å være med i trekningen av billettene er å kommentere navn + e-postadresse i kommentarfeltet under dette innlegget + dele dette innlegget på Facebook!

LYKKE TIL ♥

33 kommentarer

Siste innlegg