Søndagstur til Oslo

Herlighet så morsomt å se hvor dere bor hen og kommer fra! Ikke at jeg har noe bilde av hvordan dere ser ut eller hvem dere egentlig er (dere uten egen blogg i hvert fall) men en idé om hvor dere bor i verden gir identitet og personlighet! Det er tydeligvis ikke bare folk fra Trondheim da, en god del fra Oslo, Bergen og Stavanger + flere mindre steder og andre land til og med. Ikke minst er det artig med så mange kommentarer på et innlegg, elsker når dere gir feedback, uansett hva det er. Motivasjonsboost for ei litta bloggbærte.

Jeg så det var en del som kom fra Follo og områder rundt der, så jeg tenkte bare å si at hvis noen av dere kjeder seg på søndagen, så spiller CSK mot Follo i 1.divisjon klokka seks på ettermiddagen. Jeg vet ikke hvilken hall det er i, det har dere som bor i nærheten kanskje mer peiling på. Meen det blir med andre ord reisesøndag for min del. 

Nå er det fredag, og arbeidsdagen er over om noen timer, for de som er på jobb og skole. Jeg skal lese litt hjemme før håndballtrening med CSK i kveld, etterfulgt av taco med verdens beste friends ♥ HA EN STRÅLENDE FREDAG nyyyt

4 kommentarer
    1. Hei 🙂 Beklager skikkelig for at jeg ALRDI kommenterer…… Kan skjønne det er umotiverende å ikke få så mange kommentarer. Jeg er fra Mo i Rana på Helgeland. Skulle bare si at selv om jeg ikke kommenterer, liker jeg bloggen din kjempe godt og sjekker daglig om det er noen oppdatering. Liker veldig godt at du ikke er så høytidelig av deg og at du tørr å klippe pannelugg og alle de tingene. 😉 Inspirerer i en verden hvor såå mange bare skriver om perfekte dager HVER dag!!
      Ha en god helg, skjønne Mathilde <3
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg