Rabattkode

//Samarbeid

Hei! Jeg fikk ordnet med rabattkode til dere hos både Browrehab og Lashesbyraet. Rabattkoden er matholck og det er bare å oppgi den ved betaling, så trekkes 20% av prisen i kassa. For å si litt mer om behandlingen min. Det jeg gjorde med brynene mine er brynsløft – her inngår napping, voksing og farging. 

Når det gjelder vippeextensions så fikk jeg en blanding av volumvipper og singelvipper. Rabattkoden gjelder valgfritt nytt sett. Bestill time på browrehabsalons (→klikk her)

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a4 preset

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg