10 kjappe

Det første jeg gjør om morgenen: Er å skru av vekkerklokka på mobilen, for så å skrolle kjapt over varslene som har tikket inn i løpet av natten, med et halvt øye åpent, bare for å se at jeg ikke har fått en melding der det står IKKE STÅ OPP VI HAR FRI eller SOS TRENGER HJELP ASAP, så drikker jeg opp vannglasset som står på nattbordet og går ned.

En ting jeg spiser hver dag: Banan. Jeg kan faktisk spise opp til tre bananer på en dag haha. Men som regel 1-2 da. Alltid greit å ha med seg for en person som meg som plutselig blir akutt sulten og ikke vil spise en snickers hver dag. I tillegg til at det er greit å hive i seg før og/eller etter trening. 

En ting jeg drikker hver dag: Bortsett fra vann ofc, drikker jeg alltid et glass styrk kakao ved siden av havregrøten min til frokost. Hvis jeg ikke har havregrøten min så søt, så kjennes sjokoladesmaken i melken ekstra godt, og det blir litt luksus på morrakvisten. 

Hvis jeg måtte valgt tre sminkeprodukter: Da ville jeg valgt, sånn generelt, maskara, foundation og hmm øyenbrynspenn? Det er egentlig det eneste jeg bruker når jeg sminker meg, i tillegg til litt solpudder og øyenskygge. Jeg har faktisk alltid øyenskygge når jeg har på maskara. Ikke all the way med smokey eyes liksom, men en eller annen naturlig shade er jeg litt avhengig av.

Jeg bruker forresten maskara fra Lancôme, enten Doll Eyes, eller når jeg spiller håndballkamp, en som heter Hypnôse (fordi den er vannfast, og jeg ofte får en trøkk i trynet i kamp). Foundationen min er fra Estée Lauder i fargen 1N2, og øyenbrynspennen (som forresten ikke er en penn, men pudder) er fra Anastasia og er i fargen Caramel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mitt andre hjem er: Bilen min, Dory. Jeg kunne godt flyttet inn der noen dager. Nada problemo. 

Noe som får meg i dårlig humør: Når jeg får en uanmeldt kkviiise. Da kan jeg klikke litt og nekte å gå ut døra 🙂 Neida. joda. Får seriøst dårlig selvtillit av det, men prøver å skjerpe meg. Jeg er jo fortsatt samme artige, snille, kule person selv om jeg har en dårlig hud-dag. 

Noe som får meg i godt humør: Fine kommentarer fra dere gjør meg alltid glad ♥ I tillegg til det så har sushi et anlegg for alltid få meg i godt humør.

Noe dere ikke visste om meg: Er at jeg er litt Spotify-nerd. Jeg kan seriøst sitte i timesvis å klikke meg inn på ulike lister, album, artister og bare høre på musikk. I tillegg til at jeg elsker å lage mine egne spillelister som passer til alle de ulike humørene jeg kan befinne meg i. Jeg har blant annet en på-vei-til-håndballkamp-spilleliste, en sitter-i-badstua-i-Åre-spillelisteen nå-føler-jeg-meg-bare-sykt-avslappa-spilleliste og en har-venner-i-bilen-så-må-prøve-å-være-normal-spillelisteDe heter ikke det jeg kalte dem nå altså haha, bare et forsøk på å gi dere et bilde av når jeg hører på de ulike listene. Alle listene mine finner dere her. 

En ting jeg vil anbefale: Å laste ned appen IMDb. Jeg vet ikke egentlig om jeg kan forklare hva denne appen går ut på eller hva folk bruker den til. Men jeg bruker den til å avgjøre om jeg skal bruke tid på å se en bestemt film eller serie, eller ikke. Der er nemlig alle filmer og serier rangert på en skala fra 1-10. Jeg har blitt helt avhengig av å sjekke rangeringen der, og jeg stoler sånn på den at jeg ikke lenger ser filmer og serier som har fått under 7 på skalaen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Finn en feil..? (Det er bare ni punkter, og overskriften sa ti). Sorry jeg kom ikke på flere i farta haha, og nå må jeg stikke på trening! Men let me know hvis dere liker slike innlegg, så skal jeg komme på flere!

5 kommentarer

Siste innlegg