OsloViben

Halla, Folkens

Takk for herlig feedback ❤ Tenker dette innlegget blir en salig blanding av alt dere lurer på, så bare å scrolle og se på det som måtte falle i smak. Videoblogg hadde vært dritgøy, kanskje vi får til det også!

Først til deg Mia; enig, Martine er verdens herligste og det har fortsatt ikke gått opp for meg at jeg får kalle henne min. Jeg er så forelsket selv om det snart har gått et år. Da går ballen videre til deg som ville vite litt om foroldet; Det er intenst, kjærlighet er skikkelig altoppslukende; når ting er bra vet man at det ikke går an å føle det bedre; og når vonde småting dukker opp føles det ut som himmelen revner.

Vet ikke om jeg har noen fun fact om Mathilde dere ikke vet om, men kanskje det kommer noe snacks ila uka 😊

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Første visningen vi så var Tom Wood. Personlig digger jeg det meste de lager. Årets kolleksjon var i stor grad preget av Denim og lyse farger. Det var mange helt ville antrekk, best likte jeg Denim-overallsene de viste.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Visningen fant sted på SALT bar på langkaia nede ved Operaen. Sinnsykt kul venue og velge til et runway show. Bygget bak er inspirert av et klippfisk-stativ og rammet inn showet på en kul måte!

Kjapp ting; hvis dere vil se stories fra Fashion week og ha litt live innsikt i alt det herlige vi driver med så følg meg på insta: @Moinamt

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vil bare vise frem dette bildet av Martine som sminker seg i stuevinduet hjemme. Det første som møtte oss da vi ankom byen var lunsj i hagen med grønnsaker fra parsellen til Mami.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter Showet tok vi turen opp til Ekeberg restaurant som ligger nydelig til med utsikt over hele byen. Martine ville dit fordi Harry Hole stadigvekk er der i bokserien til Jo Nesbø. Men stedet er flott. Vi bestilte en ostedessert på deling, men fikk likevel dobbel porsjon. Det er deilig å være i en atmosfære som får livet til å føles eventyrlig.

Anna, Barry, Mari og Tiril: Det kommer masse bilder med litt tekst videre. Også kan jeg jo kanskje si noe litt kjapt om meg selv; som dere allerede vet; kunst, filosofi og mote er det som ligger mitt hjerte nærmest. Er 22 år, vokst opp midt i Oslo. Etter videregående gikk jeg befalsskole og ble i Forsvaret i to år. Etter det begynte jeg på industriell økonomi og teknologiledelse på ntnu, men fant ut at jeg ville gjøre noe mer kreativt, så jeg byttet til industriell design. Det virker supert. Utover det er jeg med å bygge opp et selskap hvor vi bygger en hanske til å styre droner med og har det veldig gøy og travelt med det.  Der var basicsa dekket; kommenter i vei og dere vil ha mer spicy details rundt noe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er en bjørkecocktail fra Himkok, landets beste cocktailbar. De brygger blant annet sin egen Gin og jeg vet ikke om noen andre mer gjennomgående fullførte barer. Må sjekkes ut. Olivenen i glasset er forøvrig fylt med kraftkar- kåret til verdens beste ost og drinken som helhet var ingenting annet enn perfekt balansert.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min bestekompis Jafar sine sko fra runway showet i dag. Hva synes dere? De er en collab mellom adidas og raf simons. Helt grove.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(har prøvd alt som stod i min makt for å få rotert dette bildet, men verden hater meg i dag) SORRY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tim Wendelboe har kaffe i verdensklasse. Vi har vært der hver gang vi er i Oslo, denne gangen prøvde vi is-capuccinoen. Den er som alt annet de serverer intet annet enn utsøkt. Bildet taler vel for seg selv. Kan nevne et lite hint av citrus.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På formiddagen i dag måtte jeg ta med min kjære trønder til et velkjent sted. Vi fikk tatt oss tid til en piknikkdate i Frognerparken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Var innom den franske bazaren på løkka. De har mye fint, kan nevne gamle LV vesker og champagne bøtter fra 70-tallet.

kan noen forresten si ifra hvordan man roterer bilder. fyfaen as, umulig.

Dett er forøvrig Troy?s burger. Den må prøves! Den jeg spiste har trøffelmayo og sopp. Martine gikk for barbeque.

takk for meg 🙂 neste post kommer snart.

11 kommentarer

Siste innlegg