First touchdown

Hei, kjære lesere 🙂 Mitt navn er Moina og jeg har som Mathilde skrev om i forrige post vært så utrolig heldig å få låne bloggen et par dager. Det er store sko å fylle og jeg håper jeg klarer å produsere innhold som alle dere flotte lesere har sansen for. Derfor ønsker jeg å begynne med å spille ballen til alle dere. Jeg ønsker meg at dere spiller meg god ved å kommentere hva dere har mest lyst til å lese om. Mathilde har jo fortalt litt om hva som intresserer meg. Det som skjer de neste dagene er at Martine og jeg skal gjøre vår herlige vibe i Oslo. Vi skal på fashion week, vi skal drikke kaffe som er så god at de beste cafeene i Paris bestiller den fra Norge, vi skal se masse kunst og ikke minst er vi helt gale etter mat; Oslo har virkelig gourmet OG fastfood i verdensklasse; så det blir kanskje å koste på seg noe “steeeez munch” som jeg liker å kalle det også.

11 kommentarer
    1. Hei, du ser ut til å være en skikkelig kul type! Hadde vært moro å høre litt mer om deg, Martine, og det dere gjør. Oslo.. bilder, litt “guide”!
      Kos dere masse!

    2. Hadde egentlig vært gøy bare å lese om deg, feks. Topp 10 ting du vil gjøre før du dør, og Div. “Lister” hvor vi blir kjent med deg og dine “guilty pleasures, hva du er redd for.. osv.

    3. Fortell oss noe om Mathilde vi ikke vet
      Litt om forholdet deres
      Dine interesser, og hva du tenker å studere/gjøre de neste årene

    4. Hei! Du virker som en råkul fyr! Vil lese om akkurat det du beskrev i innlegget: mote, bilder fra moteuka! Og så café og restaurant besøk og tips om hvilke plasser som er bra 🙂 mange (og bra) bilder er alltid gøy! Gleder meg! Lykke til! Og kos dere i Oslo. Og btw, martine er den vakkreste jenta jeg seriøst noen gang har sett, så win til deg for å ha kapra henne! 😉

    5. Åhh det blir kjempe gøy at du skal blogge her i noen dager! Du virker som en kjempe kul type. Hadde vært gøy å få vite litt mer om deg som person, kanskje litt mer personlige ting, hva du liker å drive med osv!

    6. Så morro! Gjerne skriv/del bilder av klær og mote, og generelt om deg som person (typ “10 ting som gjør meg glad, 10 ting som irriterer meg…” osv! Gleder meg til å følge med!

    7. Eyy så kult! Jeg stemmer for masse bilder av alt det spennende dere skal, rewiews av mat/spisesteder, butikker og kunstgallerier osv i Oslo og en videoblogg/vlogg fra deg og Martine ville vært dødskult!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg