Mannlig gjesteblogger

Nå er jeg på vei til Ungarn, på treningssamling med Byåsen elite. Dette innlegget er forhåndsskrevet. Enten så sitter jeg på flyet, eller så har jeg kommet frem og ligger på et hotellrom, eller så er jeg muligens på trening nå. Det kommer helt an på når jeg bestemmer meg for å publisere dette innlegget. Men en ting er sikkert, og det er at jeg har dratt fra Trondheim, fordi felles avreise var 06.00 i morrest. 

Vi skal være i Ungarn, eller mer nøyaktig Budapest, i en uke, fra mandag til mandag. Og vi skal både trene håndball, fysisk og spille kamper der nede. Så jeg er veldig spent og ser fram til de kommende dagene. 

While I’m sweating my ass of in another country, har jeg ordnet slik at en gjesteblogger skal ta over jobben min enn så lenge. Og denne gangen er det en gutt som skal blogge! Den var ny eller? Det er nemlig Moina, kjæresten til Martine, som skal få bryne seg på denne rosabloggen. Dere synes kanskje det er rart at det er Moina og ikke Martine som har fått utfordringen, men personlig synes jeg han passer perfekt til jobben. Han er en kreativ sjel med masse energi og med et øye for både mote, kunst og fotografi, så dette tror jeg blir interessant. De to skal i tillegg på Moteuka i Oslo i løpet av uken, så dere får helt sikkert et innblikk i hva som skjer der. Jeg gleder meg i hvert fall masse til å lese min egen blogg fra Ungarn. 

Dere hører fra meg om en uke, eller for dere som følger meg på instagram og snapchat er det ikke utenkelig at jeg gir fra meg noen lyder der. Uansett så håper jeg dere vil gi Moina en sjanse ♥ Ha en strålende uke! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg