Når du møter eksen på byen

Denne helga har det vært 3T topphåndball-weekend, en cup for håndballag i 2. og 3. divisjon. Og jeg var med og spilte for Byåsen bredde. Vi spilte en kamp på fredag og to på lørdag, to seiere og en uavgjort, så vi kom til finalen. Finalen gikk i dag klokka ett i Utleira-hallen, mellom Byåsen bredde og Utleira, altså mine gamle lagvenninner. Litt som å møte eksen på byen kan man si. Folk rundt tenker bare ooh ohh, detta blir dårlig stemning. Haha neida, det gikk veldig bra. Klart jeg savner jentene mine, men vi har da like godt forhold til hverandre fortsatt. Av alle kampene i helga, var denne uten tvil den artigste å spille, fordi vi den bydde på ekstra motstand og prestisje. Stillinga var 9-9 til pause, men i andre omgang gikk Utleira forbi og vant til slutt. Noe som var helt ok, det var fortjent. Så ble det en andreplass på oss til slutt, og jeg sier meg fornøyd med den, fornøyd med jentene på laget og hvordan vi fremstår som et lag. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagens pre-match frokost. Rundstykker med eggerøre og røkt laks. Kaffe. Juice. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg