Trønderfest og en viktig ting

Heisann! I går var det trønderfÆst med stor Æ for studentene på BI. Noe som høres ut som en enkel og billig løsning på en temafest, men egentlig er jævlig vanskelig. For hvordan kler man seg ut som en trønder? Det første man tenker er jo selvfølgelig bart og skinnvest, men det er mest for guttaboys, jentene derimot har en større utfordring. Men så kom jeg på at jeg er jo trønder sjæl, og tenkte hva ville matholcken hatt på seg? Så jeg kledde meg ut som meg selv jeg da, med hullete boyfriend-jeans og en Puma-jakke fra 60-tallet som mitt politi-søskenbarn forbinder med de narkomane i gata vår. Neste gang tar jeg på meg en 3T-sekk og slippers med sokker i, funker det også. Jeg hadde håndballtrening til klokka sju, skyndte meg hjem og ordnet meg og dro på vors en time senere. Det ble en trivelig kveld med trivelige mennesker og god stemning. 


Det er forresten noe jeg vil dele med dere. Kanskje dere har fått med dere at en BI-student er savnet i Trondheim. Rakavan forsvant fra en fadderfest natt til tirsdag, og ingen har sett eller hørt fra han siden. Klikk inn på artikkelen HER og les mer om saken, så vi alle kan være obs hvis vi ser eller har sett noe som kan være til hjelp og få Rakavan trygt hjemme igjen. Og til alle andre som enten er faddere eller fadderbarn nå, være flinke til å passe på hverandre ♥

3 kommentarer
    1. Can you please explain what does BI student mean? I am not from Norway so I don’t understand really.
      Love your blog, by the way! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg