Skikkelig creds

BI så langt har vært bra. Det er kanskje alltid sånn på denne tiden av året, man er kjempemotivert og tenker at dette året er mitt år,  skal jeg ta meg sammen og vekke den flinke studenten som bor inni meg. I dag var jeg på skolen fra 10 til 15, begynte egentlig klokka 9, men jeg hadde trening klokka 8 så rakk ikke komme før det. Forelesningene i dag handlet mye om studieteknikk og hvordan man kan lære mer effektivt og slike ting. Forelesningene var bra, men det som gjorde mest inntrykk på meg i løpet av dagen, var at når de delte ut gratis lunsj, som var eplejuice og wrap, så hadde de glutenfri wrap!! <333 De hadde forsåvidt glutenfritt hamburgerbrød i går også, noe som er sinnsykt bra!! Endelig kan jeg også spise det som blir delt ut av mat haha. Jeg stilte meg i den hamburgerkøa i går kun fordi Markus ville ha burger, jeg forventet ikke at de hadde glutenfritt brød. Så det er skikkelig creds til BI!!

Gårsdagens lunsj mellom skole og håndballtrening. Ristet brød med smør, avokado, strandaskinke og cherrytomater. 

Gikk til innkjøp av en liten planleggingsbok på Akademika i går, bare for å sette standarden for det nye skoleåret lixxx.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg