My fav day

God dag, god dag, lenge siden sist! Det har vært en travel, men fin helg. På fredag var jeg til Sanne, med noen jenter og spiste taco og bare slappet av. På lørdagen var jeg med håndballaget hele dagen, fra 10 til 17. Vi hadde to felles treninger på 3T, så lunsj, og et møte med en del snakk om kommende sesong, oog til slutt en slags Amazing Race, der vi kjørte rundt i byen, inndelt i lag, og måtte gjennom en del utfordringer før det var førstemann tilbake. Laget mitt kom på andreplass, men det var veldig gøyy. 

I dag er det søndag og sannsynligvis min favorittdag. Jeg jobbet på Downtown i natt, så jeg sov til halv tolv i morrest. Det er det diggeste som finnes, når du har en dag der du helt bevisst ikke setter på vekkeklokka, og bare lar kroppen få bestemme helt selv når den skal våkne. Så da jeg våknet i dag spiste jeg frokost ute i sola på verandaen og avtalte med jentene å spille volleyball og bade på Lian. Så det har jeg gjort i dag.

Nå sitter jeg her, klar for å innta en ny serie, så hvis noen har noen gullkorn på lager, please share. Jeg ser Snikskytter på Netflix nå, men det kommer kun ut en episode i uka, så jeg må ha noe i tillegg til den altså. 

8 kommentarer
    1. Hei boss lady 😉 sitter her and I think about the best lady in the world 🙂 take care, skal last ned netflix now 😉 aldri lei av prison break 😉 kos dg princess ?

    2. Du må se Good wife! Ligger på Viaplay, farlig avhengighetsskapende. Liker den bedre enn mange serier fordi det er mye detaljer og du må faktisk følge med for å forstå alt, også er det masse bra skuespillere og fantastisk manus. Try it

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg