Re-testing

Hei! Da er hverdagen tilbake, og det kjentes klokka 07.15 i morrest da vekkerklokka ringte. Da var det bare å komme seg opp, hoppe i treningsklærne, lage seg en rask havregrøt og komme seg på dagens første trening. Det var basistrening med fokus på mage/rygg. Jeg kjenner allerede at jeg kommer til å bli utrolig stiv i magen. Heh ikke vært helt konge på basistrening i ferien kanskje. Klokka halv ti var jeg hjemme igjen. Jeg lagde meg en god lunsj og spiste mens jeg redigerte litt på en kommende videoblogg. Lunsj før klokka ti da dere, det er det lenge siden jeg har hatt, jeg vil heller kalle det en god frokost nummer to. Den ordentlige lunsjen kommer nå før neste trening. Klokka fire skal vi nemlig re-teste blant annet hurtighet og utholdenhet. De samme testene som vi hadde før ferien, med BIP-test og tjo og hei, GLEDINGS jadda neida. Men greit å få det overstått. Ellers, ha en fin dag da dere! 

7 kommentarer

Siste innlegg