Trening uten aircondition

Hei og hopp, god morgen! Nå skal vi oppe og trene, og planen er å trene eksplosivitet. I går trente vi på Reebok Sport Center, som ligger en liten oppvarmingstur unna leiligheten. Det er et veldig lite senter, med dårlig aircondition, men det er det billigste, til 5 euro per “session”, altså ca 49 kr. Men vi trener som regel på det senteret når vi kun i hovedsak har intervaller på planen, fordi det ikke er så bredt utvalg av styrkeapparater. I dag derimot skal vi på et annet senter vi også har vært på, Viva Gym, som er mye større, mer moderne og har mange flere styrkeapparater. Fair enough koster det dobbelt så mye, altså 10 euro. 

I går løp jeg 30/30 intervaller x 10 x 2. Jeg begynte med noen drag på 17 (hastighet) med 1 incline (oppoverbakke), så gikk jeg opp på 18, og endte opp på 19 til slutt. Etter løpinga trente vi overkropp. 

Til frokost etter treningen blir det fort riskaker med nutella og banan. Det er ikke så veldig bra utvalg av glutenfrie brødvarer her, så hittil har jeg overlevd på et brød jeg tok med meg, men nå er det tomt så da får jeg være litt kreativ.


 

5 kommentarer
    1. Hei, spiller håndball selv å trener mye styrketrening å kondisjonstrening nå om sommeren! Synest det er veldig gøy lese om hvor fort su springer å hvilke intervaller du springer osv.. derfor lirte jeg på om du kunne skrive om de ulike øvelsene du gjør å hvor mye du tar i de forskjellige øvelsene, er kjekt å sammenligne seg me en elitespiller😁😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg