En pause fra hverdagen

Hei igjen! Da er det ikke lenge til dette lille eventyret er over. Vi reiser fra Kos i kveld og er hjemme til regntunge Trondheim tidlig i morgen. Veldig rar tid å reise på, jeg er ikke vant til å dra på kvelden, heller grytidlig om morgenen. Men men da fikk vi hele dagen i dag på å bare kose oss og slappe av. Jeg sto opp litt før åtte (for å rekke å  kapre den beste tredemølla) og løp 1minutters intervaller x 20. Jeg merker at det er mye tyngre å løpe her, men jeg har ikke helt funnet ut hvorfor. Det kan selvfølgelig være varmen eller at jeg spiser mindre(eller mer is og sjokkis=)) Jeg spiser kanskje ikke mindre enn vanlig, men vi har kun tre store måltider om dagen – frokost, lunsj og middag – til vanlig spiser jeg flere mellommåltider. Men uansett så er syden ment som en pause fra hverdagslivet, så litt annerledes må det være. Dessuten ligger jeg for det meste langflat i skyggen og er ikke veldig mye aktiv ellers på dagen haha. 

Når jeg kommer hjem er det bare å kaste alt til vask og begynne å pakke til neste ferie → HVALER ♥ Men først skal jeg faktisk i bryllup, nå på lørdagen, til en lagvenninne som gifter seg. Jeg har ikke vært i bryllup siden jeg var ett år og var brudepike i mamma og pappas bryllup, noe jeg ikke husker noen ting av, så jeg gleder meg masse! 

Hvordan er ferien deres så langt? ♥

10 kommentarer
    1. Så fin kjole og frisyre du hadde i bryllupet 😍 Har du bilder av deg selv fra dagen, og hvem stylet håret ditt! Sykt fint! Håper du hadde en bra dag og kveld 😊

    2. hei! så på snapstory at du og vennene dine trente sammen på ferie. Kunne du ha lagt ut programmet dere gjorde eller tatt litt bilder og skrevet øvelsene dere gjorde? Siden dere brukte ikke så mye utstyr? så morsomt ut. fin blogg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg