Mine treninger i ferien

Hei dere! Fikk en del spørsmål om treningene mine i ferien, så jeg tenkte å forklare litt. Vi har delt inn de fire ukene i ferien i en lett uke, en medium uke, og to harde uker. Vi har satt opp programmene våre selv, ut i fra hvor mange utholdenhetsøkter, hurtighetsøkter, styrkeøkter og basisøkter vi skal gjennom på en uke. Jeg satt opp sommerprogrammet mitt før ferieplanene var helt spikret, som for eksempel denne sydenturen med familien som kom ganske så spontant. Så det ble en tung uke her på Kos, en medium uke på Hvaler, en lett uke i Malaga og enda en tung uke til sist. 

Denne uka har jeg stått opp mellom sju og åtte hver dag og trent en økt før frokost (bortsett fra søndag, da hadde jeg fridag), og noen dager trent en økt før middag også. Så hittil har jeg hatt tre tunge styrkeøkter med både bein og overkropp, og tre intervalltreninger. Intervalltreningene har vært 4/4 intervall, 12 x 2 minuttere (med 1 minutts pause), og i morrest kjørte jeg løp i motbakke og noen trappeløp. Skulle egentlig ha langkjøring, men møllene var opptatt på treningsrommet og det hadde blitt alt for varmt med langkjøring ute etter at sola har stått opp. Så jeg får heller ta igjen den. Hvis dere har flere spørsmål, så er det bare å spørre! ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Singlett fra Reebok HER i medium 

Tights fra Reebok HER i small

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Siste innlegg