Soon takeoff

Hei dere! Da er nedtellingen over og jeg har finally ferie! Hadde siste felles trening før sommeren med laget i morrest, og flyet vårt drar nå i ettermiddag. Jeg er egentlig mest vant til å ta fly til syden sånn klokka seks om morgenen, og komme fram rundt lunsjtid. Dette blir noe annet, når vi kommer frem er det bare å legge seg, men det som er fint med det er at man våkner til en helt ny dag, på en helt ny plass. Ahh gleder meg til å bare ligge langflat på en solseng, lese boka mi og sippe på en iskald fanta i varmen. Men nå må jeg pakke videre, før det blir takeoff om ikke lenge. Ha en fin dag videre, og ha en fin ferie! Vi blogges selvfølgelig ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min lunsj og mellommåltid i dag. Skal sies at jeg spiste en toast i tillegg til den som ligger der. Det er bare grovbrød med ost og krydder inni. Og mellommåltidet på bildet under er nektarin, eple, banan og kokosyoghurt med müsli. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

2 kommentarer
    1. Hola boss lady 🙂 jg føler mg litt trist , fordi du er min verden ;( kos dg i ferien 🙂 er øyene på dg 🙂 take care boss lady, you are simply the best lady i have never see 🙂 much love from your boy ;(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg