Dagens antrekk

Dere vet når det er noe dere  gjøre, som for eksempel å rydde rommet, gjøre lekser eller pakke, og dere får plutselig lyst til å gjøre alt mulig annet istede. Jeg veldig sånn. Så denne gangen ble intet unntak. I dag skulle jeg bare pakke, men når jeg begynner å stikke hodet inn i klesskapet mitt så blir jeg jo plutselig så kreativ. Så det førte til at jeg kjørte hjem til Katrine, plukket opp henne og kjørte på Stoff og Stil, som er en butikk som selger .. ja stoff og greier. Jeg følte sånn for å sy. Så jeg er i gang med å sy litt ekstra på en kjole som jeg syntes var litt for kort og kjedelig, skal sy på noen ekstra knapper på den huge Tommy Hilfiger buksedressen min og gjøre noe annet med en t-skjorte. Til kjolen kjøpte jeg et nydelig silkelignende stoff med roseprint, og det som ble til overs brukte jeg som accessories til dagens antrekk. 


Genser fra NA-KD

Buksedress fra Tommy Hilfiger (Urban Outfitters i LA)

Sko fra Superga (Høyer)

Hva synes dere?

6 kommentarer
    1. Så fint antrekk! Liker hvordan du har redigert disse bildene, passet faktisk veldig til hvordan antrekket er! Gjerne vis resultatene av sy-prosessen din, det hadde vært gøy å se hva du kan få til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg