Ansiktsmaske

Hei dere! I går kveld da jeg kjørte hjem fra håndballtrening møtte jeg twinsa, Hanna og loui som var ute å gikk tur på Heimdal (haha aw elsker når det skjer). Så jeg dro hjem og dusjet, før jeg kjørte til twinsa med resten av jentegjengen. Det var godt å bare chillen med dem, føles ut som år og dag siden sist. Vi satt for det meste og snakket om livet og døden og drakk fire liter brus (fordelt på sju da heh). Ting eskalerer fort i samtalene våre, i det ene øyeblikket snakker vi om tinder, og i det neste snakker vi om hvor stor sola er i forhold til jorda. Uvanlig mye science i går da, verdensrommet, forskning og Stephen Hawking.

Men nok om det. Etter morgentreningen med laget i morrest dro jeg hjem og bakte et brød haha, kan vise dere resultat senere. Så prøvde jeg ansiktsmasken min fra Lush, så jeg er spent på om huden min klikker eller ikke. Den skal liksom være mot kviser, så vi får se hva som skjer. Nå sitter jeg hjemme hos meg med Trine og Johanna og bare slapper av, før jeg skal på trening klokka fem. 

Vi blogges ♥

5 kommentarer
    1. Hello igjen boss lady : D venter på min dag ;0 føler mg klar 🙂 can resist anything but you 😉 take care ;0

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg